Karine Hellinckx is onze nieuwe voorzitter, Peter Respilieux onze nieuwe ondervoorzitter.

Op 1 maart 2020

Na een verdienstelijk jaar waarin de werking van onze afdeling een nieuwe structuur kreeg, besloot David De Freyne dat de tijd rijp was om de voorzittersfakkel door te geven.  Pieter-Jan De Geest (ondervoorzitter) volgt de liefde naar Malle, waar zijn vriendin Sanne Van Looy schepen is voor de N-VA.  Zij hebben dat voortreffelijk gedaan waarvoor heel veel dank !

Karine Hellinckx volgt David op. Karine verdient het dubbel en dik, niet in het minst door haar gedrevenheid en enthousiasme die haar typeren. Ze heeft haar strepen verdiend door onze vorige campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen met brio te leiden. Ook haar mandaat als gemeenteraadslid vervult ze vol overtuiging.

Karine wordt bijgestaan door Peter Respilieux als ondervoorzitter. Peter vertegenwoordigt ook de N-VA in de vzw Sport & Gezondheid.  Als ex-sportief verantwoordelijke bij FC Dilbeek ligt voetbal hem nog steeds heel nauw aan het hart.  Gogogo Peter !!

Samen zullen ze het perfecte team vormen om deze hechte groep te leiden.

Vanwege de hele N-VA Dilbeek-ploeg wensen we jullie veel succes toe Karine en Peter !!