Aanleg synthetisch voetbalveld van start!

Op 30 april 2018, over deze onderwerpen: Sport

Op 14 mei vangen de langverwachte werken voor de aanleg van een synthetisch voetbalveld voor FC Schepdaal. Gecombineerd met deze werken zal ook het duiveltjesveld gedraineerd worden, komt er een finse piste en een geïntegreerde berging. De kersverse kampioensploeg van FC Schepdaal zal deze betere trainingsaccommodatie zeker kunnen gebruiken!

De plaatselijke loopclub Brasserrun is in enkele jaren uitgegroeid tot een actieve club met bijna 200 leden. Zij zullen maar al te graag de Finse piste deze zomer inlopen.

De werken zijn gepland vanaf 14 mei tot eind september. Wandelaars zullen wel even op hun honger zitten, want de voetweg zal tijdelijk uit veiligheidsoverwegingen afgesloten worden.

Schepen van sport Anneleen Van den Houte verheugt zich dat deze lang verwachte en broodnodige vernieuwingen eindelijk kunnen gerealiseerd worden. Bij haar aantreden 2 jaar geleden was dit één van haar belangrijkste doelstellingen.